dimecres, 8 d’abril del 2009

Pasqua, per fí!

Ja estic de vacances. Però ultimament, jo no se què passa, que quan falten un parell de dies per a agafar vacances, em constipe...Ja em va passar en Nadal, i ara, en Pasqua, altra vegada...

Així que, en unes hores, més be poques, estaré de camí a Ontinyent. A veure si amb el clima de la Vall d'Albaida em recupere de seguida...És una llàstima el haver caigut constipat en aquesta època de l'any, però és comprensible per altra banda, ja que els canvis de temperatura són constants. Igual estas al metro i t'encenen l'aire condicionat, i ixes fora i fa fred, o fa calor...en fi...que no hi ha qui s'aclare. I enguany sóc procliu a constipar-me. Damunt ara, que estava entrenant molt be, sembla que m'ha agafat amb les defenses baixes, i encara és pitjor. Però espere que demà s'amainen els símptomes.

He estat dos dies sense entrenar, per precaució, per no empitjorar la malaltia. Demà espere tornar als entrenaments. Esperem que el cos m'ho permitisca...

Per altra banda, ara tenim un periode de setmana i mitja per davant, en el qual vaig a tenir temps per a desconnectar, retrobar-me amb la gent d'Ontinyent i anar avançant els treballs de la uni que tinc pendents. Quan tornem, ja hi serem a la recta final del curs, i caldrà apretar a tope. Aixi que anem a carregar be les piles...