dijous, 23 d’abril del 2009

Síndrome Post-vacacional

Torne a escriure. I m'ha costat perquè no em trobe gens inspirat...Serà el Síndrome post-vacacional...

Després d'unes pasques entretingudes en les que hi ha hagut de tot, des de retrobaments amb vells coneguts, a excursions per la muntanya, passant per monòlegs, i fins i tot la lectura d'un llibre...sense descuidar les tasques pròpies de la Universitat...Ara em trobe ací a València de nou. I ja no queda res per a acabar les classes, aproximadament mes i mig.
A açò hem de sumar la proximitat del meu aniversari, el 25 d'abril, que està al caure. 20 anys ja, com passa el temps...Ens anem fent vells a marxes forçades...jajaja Però be, és el cicle vital, i hi ha que seguir-lo, no queda altra...

Per altra banda, parlant estrictament d'atletisme, he de dir que m'ha costat entrenar estes pasques, doncs el poliesportiu ha estat tancat des de dijous de pasqua per la vesprada fins a dilluns. Vamos, que he hagut de tirar-me als camins com si fóra un bandoler...He hagut d'adaptar alguns entrenaments, degut a eixe contratemps i també per causes metereològiques, doncs l'oratge estes pasques ha estat una mica inestable...
Però he de dir que em trobe prou be, doncs ahir vaig fer un entrenament prou fort a Torrent, i vaig respondre perfectament. Així doncs, crec que he estat fent les coses be.
Per desgràcia, de moment no hi ha competicions a la vista, així que haurem d'esperar un poc per a reaparèixer per les pistes...

Mentrestant...seguirem entrenant dur!!!