dilluns, 17 de febrer del 2014

6é Cross de L'Alcúdia (Campionat Autonòmic Individual de Cross) - 16/02/14

Patint al Cross de L'Alcúdia.
Al llarg de la temporada, sempre hi ha un dia de competició "tonto" en el qual, sense saber ben be per què, i a pesar d'haver estat entrenant amb normalitat durant la setmana, les cames no van...

Doncs be, ahir, al Cross de L'Alcúdia, va sorgir eixe "dia".

Em sap mal pel meu club -que era l'encarregat d'organitzar la prova- i per la gent que va estar animant-me al llarg del circuit, ja que m'hauria agradat rendir a un nivell més d'acord al que se que puc oferir. Ho vaig intentar des del tret d'eixida, vaig posar totes les meues ganes, però el "motor" ahir no va funcionar. Vaig acabar el més dignament que vaig poder els 11 quilòmetres de què constava la cursa i ja està...

Potser, després de 2 mesos KO, competir 3 setmanes seguides no era el més recomanable i ahir ho vaig pagar. Així que ara toca aprendre dels errors comesos i perseverar en els entrenaments. En dit aspecte està la clau.
 
En estos moments tot sembla més gris, i no sols per l'oratge que fa. Però tirar la tovalla no va amb la meua personalitat. Així que, més tard o més prompte...

#tornarem