dijous, 1 d’agost del 2013

XXIV Volta a Peu a Simat - 25/07/2013


Pòdium Sènior Masculí de la cursa de Simat. Esta vegada vaig tornar a aconseguir la 1a posició de la categoria, tot i que vaig entrar en la 2a posició de la Classificació General.
Esta setmana passada no hi va haver cursa del Circuit de Carreres Poulars de la Vall d'Albaida. No obstant, per tal de mantindre "el motor a punt" de cara a la cursa de Castelló de Rugat que es disputarà el proper divendres 2 d'agost, el darrer dijous 25 de juliol vaig participar a la XXIV Volta a Peu a Simat de la Valldigna. Un test ideal, amb quasi 7 quilòmetres de distància, pràcticament plana en la seua totalitat, perfecta per a posar a prova les cames. Com a única pega, destacar l'elevada humitat que havia en l'ambient, la qual cosa feia que la suor anara disparada...
El resultat final va ser bo de nou, obtenint la 2a posició en la classificació General i 1r classificat a la categoria Sènior Masculí (de 18 a 34 anys): http://www.mychip.es/resultado/126. Últimament sembla que estic abonat al pòdium, sembla fàcil aconseguir-ho inclús; però arribar fins aquest punt m'ha costat molt d'entrenament i sacrificis... Per tant, ara que toca recollir els fruïts del treball dur, cal disfrutar-ho!! 
 
Aquest divendres a Castelló de Rugat més i millor, espere... Salut i quilòmetres!!