dimecres, 20 de gener del 2010

Voràgine examinal

Ja esta ací!Ja ha arribat! La voràgine examinal ataca de nou...

El dia 18 de gener va començar oficialment el període d'exàmens del 1r quatrimestre a la Universitat de València. Això si, jo vaig debutar abans, el 14, doncs la professora de Polítiques Actives d'Ocupació va estimar convenient avançar el seu exàmen. I a mi això no m'ha vingut malament del tot, per a què us vaig a enganyar...

A dia de hui, ja he fet 3 exàmens (PAO, Tècniques de Comunicació Social, i Serveis Socials), i me'n queden 2 (o 3, segons el que passe amb Intervenció Comunitària, on tenim una moguda important que no sé jo com es sol·lucionarà i que ja explicaré pròximament en altra entrada, perquè el tema s'ho mereix...).

El proper exàmen serà el dimarts de la setmana que ve, i per això estic aprofitant ara per escriure un poc, doncs no sé quan tornaré a tindre temps per fer-ho...

Estos darrers dies m'he dedicat en cos i ànima a l'estudi. Ni tant sols he tingut temps per a eixir a entrenar... La veritat és que tenir 3 exàmens gairebé seguits exigia un sacrifici d'aquest tipus, doncs, al cap i a la fi el que em donarà de menjar en un futur ben pròxim és la carrera i no l'atletisme. De tota manera, si les coses ixen tal i com jo espere, aquestos hauran sigut els darrers exàmens d'aquesta diplomatura. Toquem fusta...

Hui, com que no em corre pressa l'estudi, tornaré a reprendre els entrenaments. De fet, és convenient, perquè m'han dit que el diumenge he de competir a Torrevella. Anem a presentar equip de cross curt amb els promeses i veterans. No anem a rascar res, però be....Em tocarà anar. A vore què tal ix la cosa...

En fí!Per hui és tot. Quan tinga altra estoneta seguiré comentant coses...