diumenge, 10 de gener del 2010

Cross de la Garrofera

Estic ací de nou! S'acosten els exàmens (el primer el tinc dijous) i no se quant de temps tardaré en tornar a escriure, per tant, vaig a aprofitar per fer-ho ara.

I què hi ha de nou per a contar? Doncs be, poca cosa. El més destacable és la meua participació este matí al Cross de la Garrofera, a Guadassuar.

El fred ha marcat la disputa d'aquesta cursa. Això i el retràs que s'ha anat acumulant des de primera hora del matí. Se suposava que la meua carrera anava a disputar-se a la 1 del migdia, però fins a les 2 no ens han donat l'eixida. En fi, coses que passen...

Una vegada hem eixit, la carrera ha transcorregut tranquil·lament. Jo em trovaba en un grupet d'unes 5 persones, tirant del mateix. Anava a la meua marxa, fent la meua carrera. Així fins a la tercera volta. A partir de la quarta les coses s'han posat difícils i el grup s'ha desmuntat. Jo he apretat els dents i he tirat tot el que he pogut. A la cinquena i última volta he aguantat com he pogut. Al final solament he perdut 2 posicions, i he acabat mort, però amb bones sensacions.

Al final no se com he quedat de la meua categoria, supose que el 8é o per ahi, de tata manera quan isquen les classificacions ja ho averiguaré.

Els 11 km s'han fet durs, i més tenint en compte que era la primera carrera després de les vacances. Però estic content. Encara cal millorar molt per pujar en la classificació, però pense que hui he donat la talla.

A la pròxima (que encara no sé on serà...)més!

Ara toca estudiar...