dimarts, 4 d’agost del 2009

Ja estem en Agost...

Bufff...Feia temps que no escrivia. El no tenir internet a casa es nota...Però vaig a aprofitar este ratet a la biblioteca per escriure alguna cosa...

Ja estem en Agost,si. De moment, el estiu rutlla bé, tal vegada està sent una mica monòton, però això no té per què ser dolent.

Per altra banda, les forces a les cames començen a abandonar-me, per tant, pronte haurè d'agafar-me les merescudes vacances atlètiques. Ahir ho vaig veure clar. Tot i quedar el 2n de la meua categoria, a la cursa popular de Rafelguaraf, la motivació ja és escassa, el calor no deixa de ser asfixiant i les cames (com ja he dit abans) no em responen tal i com ho feien farà un parell de setmanes...

Així que segurament aquest divendres, a Castelló de Rugat pose punt i final a la temporada; i encetaré el mes de vacances atlètiques. En eixe mes reflexionaré al voltant de la propera temporada, sobre què fare, si seguiré al mateix club, si canvie d'aires, si em centraré en una disciplina o en altra...en fi, moltes reflexions.

A partir del divendres doncs, em dedicaré a explorar noves formes d'oci per matar el temps lliure que em proporciona el fet d'estar de vacances totals. Supose que alguna cosa se'm ocurrirà...