dimarts, 21 de juliol del 2009

La vida segueix el seu curs...

Tot aclarit. Per fí...

Tots els papers que havia d'entregar a la secretaria de la Universitat estàn lliurats. Així que tan sols queda esperar al setembre a que isquen les llistes de la gent que ha demanat l'autopràcticum. En eixe moment serà totalment oficial el meu retorn a Ontinyent allà pel Febrer de 2010...

Per altra banda, dissabte passat vaig concloure la temporada oficial d'Atletisme (ara seguiré fins a meitat d'agost, fent populars, per matar l'avorriment, i després m'agafaré les merescudes vacances atlètiques).
Al final no m'isqué tan mal com jo esperava. Tenint en compte que tots els rivals eren fràncament superiors, em vaig defendre dignament, vaig fer una marca acceptable (al voltant de 4'22, que no està gens malament per a com ha anat l'any...) i vaig entrar penúltim (és a dir, el 13 de 14).
Per a ser la meua 1a participació a un Autonòmic Absolut (la competició més important de la temporada a nivell autonòmic), i haver fet el 1500, quan jo pensava que el meu entrenador m'inscriuria al 5000, on jo crec que hauria tingut més possibilitats de fer un gran paper, he de dir que tanque la temporada oficial fent un balanç positiu.

Potser altre dia pormenoritze més a fons, però, a grans trets, ha anat millor del que pintava l'any passat per estes dates, doncs un dia com hui del 2008 em trobava a l'hospital, superant la intervenció sobtada que vaig patir a causa d'una apendicitis. En aquell moment no donava un duro per aquesta temporada; i al final fins i tot he millorat registres en 1500 i 5000 m.l.

Les coses no s'on com s'escomencen, sinò cóm s'acaben, i la temporada, tot i que aquestes darreres dues o tres setmanes he abaixat el pistó considerablement, ha sigut bona. Ara ja cal anar plantejant-se poc a poc el futur, a vore que farem l'any que ve...