divendres, 14 d’agost del 2009

L'estiu segueix el seu curs...

Toca tornar a escriure...

Segueix transcorrent l'estiu, tal qual me'l imaginava. Ara ja puc dir que estic de vacances totals. El dia 7 vaig córrer la meua última cursa de la temporada a Castelló de Rugat. No ho vaig fer malament del tot, tot i que el cansanci acumulat a les cames després de tota una temporada donant la talla ja anava fent-se palés, i això ho notava especialment als últims quilòmetres de les carreres.

Això si, ara ja no he de preocupar-me per això. El meu temps d'oci ara transcorre entre llibres, excursions a la muntanya, activitats esportives vàries que no tinc temps a practicar quan estic entrenant, i, per supost, vore Perdidos. Estic enganxadissim! És una série que no em deixa de sorprendre. Quan ja no penses que puga passar res més interessant...Pum! Hi ha un gir argumental inesperat que encara t'enganxa més. I ara acaben d'estrenar la quarta temporada, que encara no l'havia vista, així que...

A més d'això, cal destacar que pronte Ontinyent estarà en festes. Així doncs la setmana que ve serà intensa i mogudeta...

De moment, això és tot. Pot ser estiga alguna setmana sense escriure, però...com sempre...Tornaré!