divendres, 3 de juliol del 2009

50 actualitzacions!

La de hui és una actualització especial. Pareix que fora ahir quan vaig començar a escriure el blog. No sabia jo si açò anava a tindre molt d'èxit o què, tenia els meus dubtes...Tampoc imaginava que arribaria a fer entre 5 i 7 actualitzacions tots els mesos...I pensar que jo creia que no tenia res que contar...

Però tal i com haveu pogut anar llegint en els darrers mesos, tinc moltes coses a dir, i aquesta eina m' oferix la possibilitat d'expressar-me. No me'n arrepentisc d'haver entrat en la blogosfera.
Ara sols espere poder seguir signant actualitzacions; pròxim objectiu: 100 entrades!

A banda d'això, he de dir que, oficialment, ja estic de vacances. Per fi! M'han tocat tots els exàmens a ultima hora, i he resistit com he pogut, tancat al pis, suant com un condemnat (a Torrent fa una calor i una basca insuportables). Damunt, els tres darrers exàmens els tenia seguits (dies 30, 1 i 2) amb la dificultat que això suposa. Açò,en argot ciclista, és com "passar els alps". Tres etapes dures, exigents (la ment al final acaba destrossada...).

Però tot això forma ja part del passat! Ara sols queda gaudir de les vacances, i esperar que vagen apareixent notes i resultats. De moment se tres notes (totes aprovades), i me'n queden 2 per saber. Com sol passar en aquests casos, les 2 que encara no se són les que més por em fan...però eixes coses val la pena no pensar-les...El que tinga que ser serà!

En fi, que tenia moltes ganes de tornar a escriure, ja que durant el període examinal no he tingut l'ocasió ( ja que amb el fet d' estudiar ja tenia prou...).

Tot i que ací a Ontinyent no tinc internet, promet seguir escrivint amb certa frequència. Si cal, baixaré a la biblioteca una o dos vegades per setmana. Aixi que...us mantindré informats!