dimarts, 28 d’octubre del 2008

Obrint un nou espai virtual

Primer em presentaré. Em diuen David Cañete Martinez, tinc 19 anys i sóc natural d'Ontinyent (València), tot i que ara mateixa residisc a Torrent,per motius d'estudi.
He decidit obrir aquest espai per expressar totes les meues inquietuds, ja siguen de tipus polític, social,cultural,esportiu...Vull fer d'aquest espai un lloc per a la reflexió i el debat. Espere poder dur a terme aquest projecte que tinc en ment ja des de fa un temps, amb les eines que proporciona la xarxa de xarxes.. De moment no hi ha rés més a dir. Aquest és el punt de partida...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Solo te faltan las dudas espirituales jeje.

Saludos

Anònim ha dit...

vale, vale....... ja sé!!! a mi em diuen.... i vixc en el carrer... jejejeje la politica social es una cosa... massa llarga per explicar!! no, socio?? tu que opines?? JA SAS QUI SOC JEJEJEJE

Anònim ha dit...

HOLA SOC GEMA!!!! ;)JEJEJJE

Anònim ha dit...

soy jesica desde informática... jaja...