dilluns, 15 de novembre del 2010

La setmana no ha transcorregut tal i com havia previst...

Tot el plànning que us vaig avançar al anterior post finalment ha estat modificat. No massa, però la setmana no ha transcorregut com jo tenia previst. I això? Doncs perquè ú mai pot endevinar que va a agafar un virus estomacal...

El dimecres vaig començar a trobar-me malament, alguna cosa a la panxa no funcionava bé, i jo n'era conscient. Vaig anar al curset per la vesprada a Vlc, però estava fet pols. Tot i això vaig aguantar com un campió.

El dijous vaig seguir amb les molèsties. Per la vesprada vaig anar a entrenar, però em trobava sense forces, així que vaig rodar suau i després vaig fer alguns exercicis i estiraments.

El divendres tenia que anar a les jornades de FEAFES-CV sobre inserció socio-laboral de persones amb malaltia mental. I de fet vaig anar. No em trobava massa bé, però la processó anava per dins. Així que vaig aguantar altra vegada. Les jornades en si van estar interessantíssimes, no només perquè els diversos ponents van exposar experiències interessants, a això cal afegir el desplegament organitzatiu ja que el lloc on es van realitzar les conferències(Centre Cultural Caixa Ontinyent, a Ontinyent) era molt confortable i amb totes les comoditats, amb picaeta, café i beguda a tots els descansos que es feien. I amb dinar inclòs el primer dia. I tot això gratis! Per a llevar-se el barret...

El dissabte pel matí vig acudir a la segona jornada de FEAFES-CV i vaig assistir a la conclusió de les mateixes. Eixe dia ja sabia que el diumenge no aniria a competir a Vinaròs, després de tota una setmana amb el maleït virus.

I arriba el diumenge, i em quede a casa. Tot i que el diumenge ja em trobava recuperat (i de fet, vaig eixir a rodar una horeta), la veritat és que sabent que Vinaròs està a més de 2 hores de camí, després de no haver entrenat massa esta setmana, sent coneixedor de que hi havia la possibilitat de fer fallida a meitat de carrera per no estar del tot recuperat i tindre que retirar-me, i tenint en compte que Alonso es jugava el títol mundial de F-1 eixe mateix diumenge i jo volia veure eixa cursa... finalment vaig optar per quedar-me a casa.
No si si esta decisió va ser la correcta o no, però va ser una decisió i ja està.

Pel que respecta a Fernando Alonso, la veritat és que no li va anar be la carrera, i no va poder ser el emportar-se el 3r títol mundial de F-1, però bé, s'ha de reconèixer que la Escuderia Red-Bull enguany era molt superior. Les coses com són...

I dit açò, i fetes les aclaracions pertinents, em despedisc fins al proper post!