dilluns, 26 de gener del 2009

Torne a escriure! i cross d'Alcúdia

Torne a escriure. La veritat es que ja tenia ganes... Havia deixat el blog una mica abandonat (i el blog no és la única cosa que havia deixat oblidada...) a causa dels exàmens. He centrat tots els meus esforços en l'estudi, que se suposa que és el que haurà de donar-me de menjar en el futur. Lo primer és lo primer...
I ara que, per fí els he acabat, i tinc dues setmanetes de vacances, vaig a reprendre tot allò que havia deixat aparcat.

No tenia pensat hui parlar d'això, però parlaré de la meua actuació al cros d'Alcudia(ja que els admiradors anònims ho soliciten...). Va ser desastrosa. Tampoc esperava fer molt, ja que portava gairebé dues setmanes sense entrenar, primer per una grip i després perquè els estudis absorvien tot el meu temps.
Així que em vaig presentar a la línia d'eixida sense haver fet cap tipus d'exercici físic en dos setmanes. No hauria anat a l'Alcudia de no ser perquè allí es disputava el Interzonal Universitari de Camp a Través, i em jugava certificar la meua classificació al Ct. d'Espanya Universitari. Menys mal que vaig guanyar la primera fase, que si no...segur que no m'hauria classificat, doncs vaig entrar el cinqué de la meua universitat. Un desastre.
Des del primer quilòmetre vaig patir. Damunt la distància era de 10500 metres, que se'm van fer eterns. Vaig pensar en retirar-me, però un Ct. d'Espanya és motiu més que suficient per donar-ho tot.
No se ni en quina posició vaig entrar, quan pengen la classificació ja us diré, però arrere arrere segur...

En fi...Ara ja ha passat tot, hi ha temps de sobra per agafar la forma, ja que fins a Març no hi fan els Campiontas d'Espanya. Així que a descansar, a entrenar i a viure!